Днями Львівська залізниця розповсюдила інформацію про готовність здати в оренду приміські електро- та дизель- поїзди. Продиктоване таке рішення бажанням покращити обслуговування пасажирів, залучивши до процесу сторонні організації. «Залізничники сподіваються, що результатом їхньої співпраці з орендарями буде покращення умов подорожування для пасажирів» - йдеться в прес-релізі Львівської залізниці. Керівництво вищезгаданої організації вбачає своїми потенційними орендарями «обласні державні адміністрації або ж інші органи місцевого самоврядування, організації та підприємства, які бажають долучитися до перевезення пасажирів».
Якщо гіпотетично припустити, що знайдеться приватна структура, яка візьметься за таку нелегку справу – цілком реально сподіватися на покращення рівня обслуговування, адже бажання вижити у конкурентному середовищі спонукатиме їх до нововведень. Та все ж без залучення коштів досягнути комфорту навряд чи вдасться. А враховуючи збитковість пасажирських перевезень, можна лише припускати у скільки разів зростуть квитки за комфорт. Тож чи доречне таке рішення в період кризи? |